„Trys panteros“ grįžta!

Gerimantas Statinis

2012.09.10-panteros Visuomet malonu matyti scenoje žavius atlikėjus, ypač jei tai nuostabiai dainuojančios damos. Jos primena bohemišką, šampano purslais žaižaruojančią aplinką, kurioje svaigulys apima vien nuo miuziklo ar operetės muzikos. Šįkart klausytojams programą vėl su smagiuoju orkestru „Trimitas“ pateiks „Trys panteros“ nuostabios trys atlikėjos – Rasa Juzukonytė, Nomeda Vilkanauskaitė-Kukulskienė, Raimonda Talat-Kelpšaitė.

– Kaip atsirado „Panterų trio“?

Šio pavadinimo krikštamote tapo Daina Bilevičiūtė, tai jai kilo mintis mus pavadinti „Trijų panterų“ vardu, kaip iššūkį „Trims Tigrams“. Tai atsitiko 2002m per koncertą „Metamorfozės“ su maestro G.Rinkevičiaus orkestru. Pranešėjas šitaip mus pristatė ir tas pavadinimas prilipo prie mūsų trio, – pasakoja Nomeda Vilkanauskaitė-Kukulskienė

Paslaptingiausios iš „Trijų panterų” titulą pelniusi Rasa bendraudama su žurnalistais žaibais nesišvaisto ir savo elgesiu plėšrios panteros neprimena. „Mes „panteras“ tik žaidžiame“, – šios scenos trijulės, o tuo pačiu ir savo, įvaizdį švelniai šypsodamasi paneigia Rasa. Tikrai, šias tris gražias damas greičiau galima būtų pavadinti „meiliomis katytėmis“, tačiau sceninis įvaizdis kartais nemažiau svarbu negu nuotaikinga, jų atliekama muzika.

– Dainuoti su pučiamųjų orkestru nėra paprasta, kas labiausia trikdo, gal aštrūs vyrų žvilgsniai, juk kuomet gražios damos prieš juos scenoje, dažnai pamirštama žiūrėti į savo partijas?

– Jeigu mes trikdome orkestro vyrus ir jiems smagu į mus žiūrėti, vadinasi su mumis dar viskas tvarkoje. O jei rimtai, tai mums tikrai nauja patirtis muzikuoti su pučiamųjų orkestru, nes esame labiau pratę prie minkšto styginių orkestro skambėjimo, tačiau esame nustebintos orkestro susiklausimu, meistriškumu, akompanavimo subtilumu. Puikus maestro Ugniaus Vaiginio darbas, juk orkestrui šio žanro muzika buvo svetima. Grįžtant prie humoro – mums tenka pasitempti, kai už nugaros pulsuoja šitiek vyrų. Mes esame labai dėkingos už pakvietimą dalyvauti šiame projekte ir manome, kad dar sukursime ne viena programą su šiuo puikiu orkestru ir išradingu dirigentu, – sako ponia Nomeda.

– Kokios mintys apima pamiršus dainos teksto žodžius koncerte? Kaip tenka vaduotis?

– Niekas nėra apdraustas nuo netikėtumų koncerto metu. Būna, žinoma, ir taip, kad pamirštame tekstą, tuomet dažnai pakanka kolegės pasufleravimo, kai kada tenka prisiminti skaitymo iš lūpų įgūdžius, blogiausiu atveju sukamės vietoje “kurdamos” naujus “posmus”.

Raimonda Tallat-Kelpšaitė yra pelniusi J.Lennono klasikinės muzikos stipendiją, kuri buvo įkurta J. Lennono našlės Yoko Ono. Šią stipendiją ji skyrė jaunoms muzikų studentų šeimoms, kurios jau baigė aukštuosius mokslus Lietuvoje ir tobulinosi Vakarų aukštosiose mokyklose, taip pat sėkmingai siekia koncertinės karjeros. Dar viena sąlyga šiai stipendijai gauti buvo ta, kad vienas iš šeimos narių turėjo būti vokalistas, o kitas – pianistas. Tuo metu Raimonda su vyru mokėsi Austrijoje ir atitiko šiuos kriterijus, tad jiems pasisekė gauti šią stipendiją. Raimonda džiaugiasi galėdama koncertuoti su „Trimito“ orkestru, tačiau juokaudama sako, jog yra baisu, kad “nenupūstų”, nes orkestre groja beveik vien vyrai…

Koncertai įvyks spalio 20 d. 17 val. Alytaus kultūros ir komunikacijos centre, spalio 28 d. 16 val. Šiauliuose -“Saulės” koncertų salėje ir gruodžio 19 d. 19 val. Kauno valstybinėje filharmonijoje. „Tris panteras“ pamatysime su unikaliu, nepakartojamu, profesionaliu pučiamųjų instrumentų orkestru „Trimitas“. Koncertuose skambės populiariausios arijos iš Ž.Bize (Bizet), Š.Guno (Gounod), Dž.Pučinio (Puccini) operų, ištraukos iš operečių ir miuziklų.
Koncertus ves aktorius Gintaras Mikalauskas